zaterdag 10 oktober 2020

Luxemburg : wandeling tussen de wijnvelden van de Moezel

Vanmorgen in het licht bleek dat we hier aan de Moezel zitten en midden in de wijnvelden. Dat krijg je als je snel-snel keuzes maakt over waar de volgende stop moet zijn, dan weet je niet zo goed waar je belandt, behalve dat het daar nog droog is.... Niets voor mij overigens want ik zoek altijd alles van te voren uit. Volledig buiten de comfortzone dus. 

De wandelroute die ik vanmorgen uitzocht, liep dus dwars door de wijnvelden. Het bleek een behoorlijke work-out met veel nare klimmetjes maar het was zeker een hele mooie route. Het weer was vandaar ook perfect om te wandelen: 15 graden en een lekker herfstzonnetje.  Zo'n 2,5 uur zijn we zoet geweest incl. uitpuffen, genieten van het uitzicht en foto's maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat Luxemburg zo mooi was. En mondkapjes hadden we voor deze activiteit niet nodig!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten