donderdag 21 september 2017

Lekkage



Na het eten kwamen we terug op de kamer en gleed ik zowat uit op de vloer, die nat was. Ook drupte er water op mijn arm en al vrij snel zag ik dat het bed ook nat was. Een blik naar het plafond was voldoende om te constateren dat het plafond zo lek als een mandje was. Terwijl Edwin naar de receptie liep, ben ik vast gaan inpakken, want ik had al wel in de gaten dat we naar een andere kamer moesten, we konden hier niet slapen. Helaas waren alle kamers bezet en was de enige mogelijkheid voor 4 nachten nog de Rose Cottage: een compleet huisje met een aparte woonkamer, keuken, badkamer en slaapkamer en een tuin met zitje en braai. Een gratis upgrade dus en wat voor een! Het is hier echt super, voor het eerst deze vakantie hebben we een heerlijk matras en alles is tiptop voor elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten