vrijdag 8 september 2017

Water hole in Okaukuejo



2 jaar geleden wilde ik heel graag overnachten in Okaukuejo omdat daar de mooiste water hole is van het hele park (zegt men). Toen lukte het helaas niet en ook dit jaar zat hij er in de eerste instantie niet bij, maar omdat Dolomite Park afviel, konden we toch nog dit park in waterhole chalet overnachten. En voor zover ik kan beoordelen op basis van de 3 wildparken die we hebben gezien, is het inderdaad de mooiste water hole. Vanavond na het eten zijn we nog even gaan kijken bij de water hole die echt maar 30 seconden van onze lodge verwijderd is. En we hadden geluk: naast een aantal giraffen kwamen ook nog 3 neushoorns de waterpoel bezoeken. Gaaf! Die hadden we nog niet gezien. Ik heb dus de camera op mijn (Marktplaats)-statief gezet en met mijn nieuw aangeschafte afstandsbediening (dank voor de tip Richard) heb ik de mooiste foto’s gemaakt van drinkende en zwemmende neushoorns. Yeah!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten